€ 15,95 – ISBN 9789078194217

Updates Lot

Hier vind je ervaringen van andere wandelaars en eventuele routeaanpassingen.
​​​​​​​Laatste update: augustus 2023

Wandeling 1

Pagina 15, Zwaarte: vanwege de steile klim vanaf GPS2 en de slechte conditie van het pad, valt de wandeling qua zwaarte nu in categorie 3. Wees voorbereid op een inspannende tocht!

Wandeling 20

Bladzijde 93 Het pad tussen GPS 6 en GPS 7 bestaat niet meer.
Vanaf GPS 6: Loop hetzelfde pad terug naar GPS 5. Negeer hier het pad naar rechts en vervolg hier het brede pad rechtdoor. Na 100 meter, bij GPS 7: negeer het pad van links en vervolg het pad.
Ga verder in de tekst bij GPS 7: “Ter hoogte van de bebouwing wordt het pad een weg.”

Wandeling 21

Bladzijde 97. GPS 5: 3e regel: “Vervolgens ga je op kruising rechtsaf……….op de T-splitsing het brede pad naar links.” wordt “Vervolgens neem je op de kruising de asfaltweg naar rechts, richting La Croix de Girard. Net na het kruis buigt de weg naar links”. Ga verder: “Steek de D37 over en…..”.

Wandeling 22

Pagina 101, GPS 5: De zin ‘Na de bebouwing wordt de weg een pad dat gaat stijgen.’” vervangen door: ‘Als de weg flauw naar rechts buigt, neem je het brede pad rechtdoor.’

Wandeling 23

Bladzijde 105, GPS 5 :Vanaf de tweede zin “Je gaat op de asfaltweg linksaf ………..tot en met “Vervolg dit pad door het moeras. Op de asfaltweg ga je naar links”  vervangen door : “Je gaat op de asfaltweg rechtsaf. Na 30 meter houd je op de doorgaande weg links aan. Op de volgende driesprong ga je linksaf en gelijk de brug over.” Ga verder met : “Je komt uit op de D45”.